perjantai 22. marraskuuta 2013

blogihaaste

Sain Nooralta tälläsen haasteen, itseasiassa jo kaks viikkoa sitten, mutta elämä täällä on niin kiireistä, että ei oo oikeen aikaa päivitellä blogia. Onneks nyt alko loma, ja seuraavan kerran meen kouluun vasta joulukuun puolella :)

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa itsestään 11 faktaa.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea, kuka sinut on haastanut ja kertoa se haastatuille.
6. Ei saa haastaa sitä, joka sinut haastoi.


11 FAKTAA

1. Oon ihan super laiska. Tykkään nukkumisesta, ja viikonloppuisin must hostvanhempien pitää oikein repiä mut sängystä ylös. Mun on myös vaikeeta saada mitään aikaseksi, esim huoneen siivoomista lykkään usein parilla viikolla, kunnes se on niin sotkuinen, ettei siellä voi enää asua. 

2. Uusien ihmisten seurassa oon vähän hiljainen ja ujo, mutta hyvien kaverien kanssa taas tosi puhelias. 

3. Tykkään elää täysilla, kokeilla uusia juttuja, ja tehdä kaikkea hullua. Haluisin joskus kokeilla laskuvarjohyppyä tai benji-hyppyä!

4. Oon riippuvainen mun puhelimesta. Kuljen aina kännykkä kädessä, tai vähintään taskussa, ja räplään sitä 24/7. 

5. Pelasin koripalloa 10 vuotta, mutta lopetin 1,5 vuotta sitten. Täällä aloin kuitenkin uudestaan pelaamaan. Koriskausi alko maanantaina, ja tuntuu tosi kivalta pelata taas. 

6. Mua alkaa ärsyttämään, jos on liikaa sääntöjä, tai joku kertoo mulle mitä mun pitäis tehdä. En vaan tykkää totella muita. 

7. Tunnen välillä itteni tosi tyhmäksi. Näitä fiiliksiä tulee silloin tällöin, kun onnistun sähläämään itteni sheiverillä sairaalakuntoon, löydän yhtäkkiä huoneestani kasan vaatteita jotka luulin jättäneeni kotiin, tai juutun kauppakeskuksen vessaan vartiksi, koska en saa ovea auki. Mun hostmom aina naureskelee mulle kun toheloin niin usein. 

8. Oon oikeesti huono matikassa, ja Suomessa mun numerot kyseisestä aineesta on 6 luokkaa. Täällä oon kuitenkin yks luokan parhaimmista. Saatiin just ekan jakson numerot, sain matikasta A:n, 93%!

9. Vihaan syksyä, talvea, ja kylmää ilmaa. Valitan aina kylmyydestä, ja kaikki ihmettelee miten se on mahollista, sillä oon kotosin Suomesta. 

10. Pelkään yli kaiken rottia ja hiiriä, ne ällöttää mua niin paljon. Ootan kauhulla talvea, sillä mun hostvanhemmat sano, että hiiret yrittää tulla tänne taloon sisään. 

11. Rakastan, ikävöin, ja ihailen mun siskoa niin paljon. Ollaan kuin paita ja peppu, ja meillä on aina niin hyvät jutut. Meidän keskustelut on aina ihan outoja! Pus rakas <3


KYSYMYKSET MINULLE

1. Jos saisit elää yhden päivän jonain toisena, kuka olisit?
- Haluisin elää päivän jonain julkkiksena, ihan vaan että näkisin minkälaista niiden elämä on. Joku rikas ja kuuluisa, vaikkapa Rihanna.

2. Minne haluaisit seuraavaksi matkustaa?
- Californiaan, Floridaan, tai Las Vegasiin.

3. Mikä on lempi eläimesi ja miksi?
- Koira. Koirat on vaan niin ihania, uskollisia ja aina iloisia. Mun suomiperheellä ei koskaan oo ollut lemmikkejä, joten oon niin ilonen kun saan asua täällä kahden koiran kanssa.

4. Mitä ostaisit ensimmäisenä, jos voittaisit lottovoiton?
- Menisin varmaan ekaks shoppailemaan.

5. Mikä on lempi ruokasi?
- Pizza, hampurilaiset, ja kana.

6. Mikä on lempi tv-ohjelmasi?
- En täällä oikeestaan kato paljoa telkkaria, mutta Suomessa seurasin American Horror Storya, ja Carrien Päiväkirjaa. Rakastan kuitenkin kaikkia talo-ohjelmia, kuten Property Virgins ja House Hunters.

7. Kolme tulevaisuuden haavetta?
- Haluisin käydä yliopiston jenkeissä. En kuitenkaan pidä tätä kovin realistisena haaveena, mutta haluisin kuitenkin joskus muuttaa jenkkeihin! Haluun myös perustaa perheen ja yks haave olis olla hyvin toimeentuleva.

8. Mikä viimeksi teki sinut todella iloiseksi?
äskeinen Facetime-puhelu kavereiden kanssa

9. Lempi Disney elokuva?
- Leijonakuningas ja Aladdin

10. Mukavin paikka asuinkaupungissasi?
- Koti

11. Mikä on haave ammattisi?
- En yhtään tiiä mikä haluun olla isona.


KYSYMYKSET HAASTETUILLE

1. Jos saisit yhden supervoiman, mikä se olisi? 
2. Lempiaineesi koulussa?
3. Milloin ja mille viimeksi nauroit niin paljon, että mahaan sattui?
4. Missä maissa oot käynyt?
5. Paras muisto viime kesältä?
6. Viimesin nolo juttu, mikä sulle on tapahtunut?
7. Kaunein ja komein julkkis?
8. Mikä on lempivärisi?
9. Mitä nettisivuja käytät eniten?
10. Matkustaisitko mielummin menneisyyteen vai tulevaisuuteen?
11. Mitä odotat tällä hetkellä eniten?


HAASTAN

Irene

2 kommenttia:

  1. Mun pitäis laittaa ehdotuksia aineista mitä haluisin ensvuonna jenkeissä, joten voisiksä vinkata mulle jotain kivoja aineita mitä kannattaa ottaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on englantia, USA:n historiaa, algebraa, kuvista, psykaa, espanjaa ja study hall, eli aika perus aineita. Englanti ja historia on pakollisia. Kannattaa ottaa ainakin yks study hall, ja myös tsekata mitä valinnaisia löytyy; siellä saattaa olla jotain kivoja aineita tarjolla, esim valokuvaus, fitness, tai yearbook.

      Poista