tiistai 10. syyskuuta 2013

1 month down!

Nyt oon ollut kuukauden Amerikassa, ja aika on mennyt tosi nopeesti! Mun vaihtovuoden alku oli vähän vaikea, sillä hostvanhemmat oli paljon töissä ja koska en vielä tuntenut oikein ketään, istuin yksin kotona. Nyt asiat on kuitenkin alkanut menemään parempaan suuntaan; oon saanut kavereita ja tekemista riittää. Varsinkin kun koulu alkoi viime viikolla, ei enää ookkaan aikaa istuskella kotona tekemättä mitään. Herätyskello soi joka aamu 5:20, ja kotiin pääsen siitä suunnilleen 12 tuntia eteenpäin. Tän jälkeen syön, teen läksyt ja meen uupuneena nukkumaan. Kiirettä siis pitää :)

Soccerin kannalta asiat ei oo kovin hyvin, sillä en oo vieläkään pelikunnossa. Viimeviikon tiistaina meillä oli harkkapeli ja pelasin, mutta reiteen alkoi taas sattua. Tän jälkeen jalka on ollut entistä kipeämpi ja oon menossa lääkäriin tässä muutaman päivän sisällä. Perjantaina meillä oli kauden eka oikea peli ja sitä ennen meillä oli pelipaidat päällä jo koulussa haha. En ite siis pelannut, mutta voitettiin se 1-0! 

Pelin jälkeen koin mun ekan yökyläilyn jenkeissä, kun meillä oli team sleepover 21 tytön voimin! Meillä oli tosi kiva ilta; kateltiin leffoja, syötiin, juteltiin ja juoruiltiin. Kaikki oli kuitenkin tosi väsyneitä pelin jälkeen, joten mentiin nukkumaan melko aikaisin. Seuraavana aamuna meillä oli bottle drive, jonka tarkoituksena oli kerätä rahaa, joilla kustannetaan osa meidän lämmittelyasujen hinnoista. Hypättiin siis lava-autojen kyytiin ja ajeltiin ympäri lähiseutuja kyselemässä ihmisiltää jos niillä olis lahjottaa meille tyhjiä pulloja. Bottle drive oli oikeestaan ihan kiva, ja niitä pullojakin tuli ihan kivasti!  



Cheers,
Aino

2 kommenttia:

  1. Ohoh kuulostaa vähän samalta ku mulla, 5.20 herätys joka aamu ja 5.30pm suunnillee kotona tavallisesti :D paitsi ite jouduin lopettaa soccerin kokonaan mut tosi kiva kuulla että sulla menee hyvi!

    VastaaPoista