torstai 29. elokuuta 2013

kuulumisia

En oo pitkään aikaan postaillut mitään, sillä kokoajan on joko kamala kiire, tai sitten oon liian väsynyt kirjottelemaan mitään. Lähiaikoina mun elämä täällä on pääasiassa pyörinyt jalkapallon ympärillä, sillä treenejä tai pelejä on siis joka päivä paitsi sunnuntaisin. Lauantaina meillä oli Orono Play Day, eli matkustettiin läheiseen kaupunkiin Oronoon ja pelattiin siellä kolme harkkapeliä. Jo perjantain treeneissä mun reisi tuntui kipeältä, joten lauantaina ehdin pelata about 5 minuuttia, kunnes en enää pystynyt juoksemaan mun jalan takia. Loppupäivän siis istuin jääpussi reidellä katsomassa pelejä, joista voitettiin kaksi ja hävittiin yksi. En oo tän jälkeen pystynyt treenaamaan, sillä reisi on vieläkin vähän kipeä. Maanantaina olin tosin treenien alussa kamat päällä jo menossa kentälle, mutta valmentaja käski mut sivuun istumaan ja sanoi, että saan pelata vasta ensi viikolla. Oon siis kökötellyt kentän sivussa ja voin sanoa, että 3 tunnin treenien katselu on aika tylsää... Tällä viikolla on ollut jo kaksi harkkapeliä, ja oikeat pelit alkaa ensi viikolla, jolloin oon toivottavasti jo pelikunnossa :) 


Viime viikolla kävin uudestaan Bar Harborissa, tällä kertaa hostdadin kanssa. Soccerjoukkueen kanssa ei silloin käyty ihan Bar Harborin keskustassa, joten mentiin nyt sinne ja käytiin muutamissa kaupoissa ja jätskillä. Oon syönyt paljon jäätelöä täällä, ja hostdad sanoi, että Mainessa syödään enemmän jätskiä kuin missään muualla USA:ssa! Tän jälkeen mentiin uudestaan Cadillac Mountainille, tällä kertaa ajettiin kuitenkin autolla sinne ylös. Käytiin myös meren rannalla kallioilla kävelemässä ja ottamassa kuvia. Kotimatkalla pysähdyttiin Ellsworthiin, treffattiin hostmom ja mentiin syömään. Oli muuten huonoin ulkonasyömiskokemus ikinä, ruoka oli ihan kamalaa ja maistui kouluruualle. Täällä annoskoot on myös tosi isot, joten oli aika tuskasta yrittää tyhjentää sitä lautasta. Kannattaa aina ottaa se pienin vaihtoehto (vaikka oiskin ruokaa mistä tykkää), sillä Jenkeissä kaikki on isompaa. Ruuasta puheenollen, maistatin kavereille salmiakkia ja reaktiot ei olleet kovin positiiviset. Kaikki alko huutamaan ja sylkemään niitä ulos auton ikkunoista, kuulemma poltti suussa ja maistui kamalalle :D Sainpahan ainakin hyvät naurut haha.


Viikonlopun suunnitelmiin kuuluu ainakin yhdet markkinat, mihin hostvanhemmat aikoo viedä mut. Kirjottelen niistä postausta sitten myöhemmin!

Cheers,
Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti