tiistai 15. huhtikuuta 2014

dreamdays



NEW YORK CITY, 2 days
Oon niin innoissani, enää 2 päivää, niin meidän 3 päivän reissu New Yorkiin pyörähtää käyntiin! Ylihuomenna lähdetään vihdoin ja viimein tälle kauan odotetulle retkelle koulun kanssa. Koska tää on koulun retki, joudutaan tietenkin käymään muutamissa tylsissä museoissa, mutta on jotain kivaakin tiedossa, kuten Broadway, vahakabinetti, ja tietenki Times Square. Pari kesää sitten tein pikavisiitin New Yorkissa, kun vaihdettiin siellä lentokenttiä ja pysähdyttiin hetkeks Times Squarella, mutta nyt on kiva päästä vähän paremmin tutustumaan tohon kaupunkiin.

PROM, 25 days
Jee, koulun tanssit lähestyy hurjaa vauhtia! Mekkohan multa löytyy jo, mutta kengät ja korut vielä puuttuu, eli kohta pitäis mennä ostoksille. Meidän promilla on joku teema, mutta en edes muista mikä se on haha. Munhan oli tarkotus mennä promiin yhden pojan kanssa, mutta suunnitelmat vähän muuttui ja nyt ei ollakaan enää menossa yhdessä. Mä halusin mennä promiin ihan vaan kaverina, mutta mun deitillä olikin vähän vahvempia tunteita, ja kaiken lisäks ihmiset alko pitämään meitä jonain pariskuntana, eli tilanteesta tuli vähän kiusallinen ja epämiellyttävä. Eli nyt siis ollaan vaan menossa ihan kaveriporukalla! Meillä oli suunnitelmissa mennä limusiinilla, kaikki oli jo maksanut oman osuutensa, mutta se firma kuitenkin mokas ja olikin jo myynyt meidän limusiinin jollekin toiselle ryhmälle. Ei tiietä saadaanko mistään uutta, sillä ollaan kysytty jo parilta firmalta, mutta ei löydetä tarpeeks isoa, että koko porukka mahtuis kyytiin :-(

SENIOR TRIP, 32 days
Senior Trip on pelkästään senior luokalle järjestettävä retki. Tää retki kestää kaks päivää ja yhden yön, ja ollaan menossa New Hampshireen ja Massachusettsiin. Joku 5 vuotta sitten seniorluokka teki tän retken Floridaan, ja homma lähti kuulemma ihan käsistä, jonka jälkeen kukaan ei oo oikeen päässyt mihinkään jännään paikkaan, ja sääntöjä ollaan kuulemma tiukennettu. Mekin päästiin vaan just ja just osavaltion rajojen ulkopuolelle, mutta silti varmasti huippu reissu tiedossa. Meidän senior luokka on niin pieni ja tiivis ja täynnä mahtavaa porukkaa, joten oon 100% varma, että tulee olemaan tosi kivaa! 

TEXAS, 37 days
37 päivää niin pääsen ihanaan Texasiin, ja samalla nään mun siskon ekaa kertaa noin 9 kuukauteen! Mun vaihto-oppilaana ollut sisko menee melkein koko toukokuuksi sen hostperheen luo Texasiin, pikkukaupunkiin lähelle Dallasia, ja mä oon menossa sinne myös 5 päiväksi. Mähän kävin tuolla jo kaks vuotta sitten, mutta nyt on tosi kiva mennä uudestaan, varsinkin kun kielitaito on vähän parempi! Mun siskolla on kaks hostsiskoa, toinen on saman ikänen kuin mun sisko, ja toinen on mua vuotta nuorempi. Tultiin jo viimekerralla hyvin juttuun, joten uskon että meillä tulee olemaan tosi kivaa tälläkin kertaa :-)

GRADUATION, 59 days
Ristiriitaset fiilikset tästä päivästä. Tollon mun vaihtovuos on melkein jo ohi, enää pari viikkoa ja mua odottaa paluu takasin Suomeen. Mutta samalla ootan tota päivää innoissani, sillä tulee varmaan olemaan ihan mahtava kokemus valmistua amerikkalaisesta high schoolista! Toivotaan vaan, ettei meidän valmistumispäivä perjantai 13 kesäkuuta tuota mulle mitään huonoa onnea... 

Tämmösiä kivoja päiviä mulla siis tiedossa! Jouduin tänäänkin jättämään koulun välistä huonon olon takia, eli oon nyt ollut lauantaista asti kipeenä. Huomiseks mulle on varattu lääkäriaika, toivotaan että tää sairastelu olis nyt tässä ja pääsen lähtemään New Yorkiin terveenä. Palaillaan ensviikolla kun kirjottelen teille mun reissusta :-)


Cheers,
Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti