sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

spring break

Nyt tulee pikku breikki New Yorkin postauksista, sillä kerron teille mun viikon mittasesta spring breakista päivä kerrallaan. Mullahan oli vähän pidennetty loma, sillä ekaks olin viikon kipeenä, ja sitten lähdettiin New Yorkiin torstaina. Tulin sieltä kotiin myöhään lauantai-iltana, ja sunnuntaina nukuinkin kahteen asti, kunnes hostiskä tuli herättelemään mua. Olin vaan niin poikki sillä ei tullut reissun aikana tosiaan nukuttua paljon ollenkaan. Illemmalla Taylor tuli hakemaan mua, ja lähdettiin ajamaan Bangoriin. Mentiin ensiks Taylorin kaverin Torin luokse, ja sieltä suunnattiin leffateatterille missä treffattiin Keith ja Kris. Mentiin kattomaan Haunted House 2, eli siis komedia missä morkattiin kauhuleffoja. Ei ollut mitenkään kovin tasokas leffa, mutta niin tyhmä että tuli ainakin naurettua. Leffan jälkeen otettiin suunnaks Tim Hortons, ja käytiin hakemassa vähän iltapalaa, jonka jälkeen menin Taylorille yöksi. 

Seuraavana aamuna Taylor nous ylös jo ysin maissa, mutta ite jatkoin unia viela pari tuntia, sillä olin vieläkin tosi väsynyt. Heräämisen jälkeen mentiin meille, laitoin mun softball kamat kasaan, ja Taylor anto mulle kyydin kentälle. Mulla oli nimittäin varsity joukkueen kanssa kauden eka oikea peli. Voitettiin se peli 8-3, mutta en taaskaan pelannut ollenkaan. Huomenna meillä on eka JV peli, mutta en usko että pääsen vielä sielläkään pelaamaan, sillä missasin tosiaan koko viimeviikon treenit. Tällä viikolla meillä taas ei ollut JV treenejä, joten en osaa meidän pelejä ollenkaan, enkä itseasiassa vieläkään ihan tiedä kaikkia sääntöjä. Ehkä mä vielä joskus ennen kauden loppumista pääsen oikeestikin pelaamaan... :-D
1. Leffassa 2. Tim Hortons 3-4. Softball

Tän viikon harjottelin kuitenkin varsityn kanssa, eli tiistaina aamupäivästä mulla oli treenit. Sen jälkeen en tehnyt koko päivänä oikein mitään, kattelin vaan telkkaria ja skypettelin siskon kanssa. Illemmalla olin koirien kanssa ulkona, ja olin just menossa takas sisälle. Mackenzie odotti jo ovella, ja katoin ekaks että sillä oli joku lehti suussa, kunnes tajusin että SE ON HIIRI. Aloin vaan kiljumaan, Mackenzie tiputti sen hiiren portaille ja juoksin mahollisimman kauas. Pelkään hiiriä ja rottia enemmän kuin mitään muuta. Vaikka se hiiri oli kuollut, ja täytyy myöntää että aika pieni, olin ihan paniikissa. Se hiiri oli keskellä portaita, enkä uskaltanut ohittaa sitä, eli en päässyt sisään, ja tietenkin mun tuurilla takaovi oli lukossa. Yritin kyllä ohittaa sen hiiren, mutta heti kun pääsin lähelle koirat yritti tietenkin koskea sitä, ja aloin vaan kiljumaan ja oli pakko juosta kauas siitä otuksesta. Yritin myös ottaa pitkän tikun ja tökkiä sen pois portailta, mutta en vaan pystynyt tekemään sitä. Mun hostäiti oli North-Carolinassa, ja iskä töissä, joten päätin pyytää kavereilta apua. Taylor, joka asuu noin 20 minuutin ajomatkan päässä, halus auttaa mua ja lähti ajamaan meidän talolle. Kun Taylor vihdoin saapu olin seisoskellut ulkona jo joku 40 minuuttia, kello oli melkein iltakahdeksan ja mulla oli päällä vaan ohut huppari, eli olin ihan jäässä. Taylorin eka reaktio oli nauru, että ton pienen otuksen takiako se oli ajanut tänne 20 minuuttia. Noh, Taylor potkas sen hiiren pois ja mä pääsin vihdoinkin sisälle :-D Illemmalla menin vielä hetkeks Ryanille, sillä siellä oli vähän porukkaa viettelemässä iltaa nuotiolla. Täällä on tosi yleinen nuorten illanviettotapa pitää nuotioiltoja. Tonakin iltana porukka oli ajanut avolava-autot siihen nuotion lähelle, ja siinä sitten istuskeltiin autojen lavoilla nuotion ääressä
Keskiviikkona mun äiti tuli kotiin North-Carolinasta. Koska en New Yorkissa shoppaillut ollenkaan, lähdettiinkin heti Bangoriin ostoksille. Ensiks käytiin ostamassa urheilukaupasta mulle softballia varten sliding shorts & batting gloves. Tän jälkeen mun äiti meni omille ostoksilleen, ja mä pääsin vihdoinkin kattelemaan vaatteita mun lempparikaupasta Charlotte Russesta. Mun oli tarkotus käydä myös muutamassa muussa kaupassa kuten Victoria's Secretissa, mutta loppujen lopuks olin vielä vartin ennen sulkemisaikaa sovituskopissa kokeilemassa vaatteita, enkä ehtinyt edes käydä koko liikettä läpi. Löysinkin kivoja juttuja ja tuli about $130 kulutettua. Aattelin että voisin lähiaikoina ehkä tehdä ehkä ostospostauksen vaatteista mitä oon täältä ostanut!

Torstaina meillä oli tarkotus olla softball peli, mutta se peruttiin koska sato vettä ja kenttä oli märkä. Lähdin siis äitin mukaan viemään koiria eläinlääkärille, sillä niillä oli joku vuosittainen tarkastus. Illemmalla saa vähän kirkastui ja parantui, joten mentiin ulos syömään Jaden, Kaylan ja Annan kanssa sellaseen paikkaan kun Crosby's Drive-In. Tilattiin ruoka tiskiltä, ja sen jälkeen mentiin autoon istumaan ja syömään. Ite otin mun uutta lemppariruokaa, eli chicken fingers & fries! Hyvä ruoka, hauska seura, kiva ilta :-)
1-2. Eläinlääkärillä 3. My brave doggies 4. Ulkona syömässä

Perjantaina mentiin äitin kanssa pitkästä aikaa koirien kanssa pitkälle kävelylle. Sillä aikaa kun äiti käveli Mackenzien kanssa, kävin ite juoksemassa Zoen kanssa. Illemmalla mulla oli myös softball treenit. Treenien jälkeen käytiin Jaden kanssa hakemassa mulle pyyhe ja bikinit, ja ajettiin läheiselle lammelle. Tällä hetkellä täällä pyörii nimittäin Facebookissa sellanen Polar Dip Challenge, eli jos joku haastaa sut mukaan, sun täytyy käydä ulkona uimassa ihan sukeltamista myöten. Sulla on 24 tuntia aikaa, ja se pitää ottaa videolle ja ladata Facebookkiin. Itseasiassa mut haastettiin tähän kaks kertaa; ensin yks poika haasto koko softball joukkueen, mutta luistin koko hommasta. Torstai-iltana sain kuitenkin tekstarin mun kotiluokan opettajalta, että se on haastanut mut tähän juttuun. Menin tsekkaamaan Facebookin ja siellähan se haaste olikin, eli pakkohan se oli ottaa vastaan. Käväsin siis pulahtamassa siellä lammessa, ja olihan se vesi aika kylmää! Lisäisin sen videon tänne mutta en tiiä miten lisätä puhelimesta videoita, eli saatte nyt tyytyä vaan muutamaan kuvaan! Ton jälkeen käytiin vielä hakemassa kanaa ja dippiä yhdestä ruokapaikasta, jotka syötiin sitten Jaden autossa.
Lauantaina meillä oli taas softball peli. Koska vastustajat ei halunnut siirtää peliä aikasemmaksi, pelattiin sitten kaatosateessa. Peli oli tosi tiukka ja meinattiin hävitä, mutta loppujen lopuks kuitenkin voitettiin. Illalla mentiin Ryanille viettelemään iltaa porukalla. Oltiin kuitenkin vähän tylsistyneitä, joten saatiin idea lähteä syömään Buffalo Wild Wingsiin. Minä, Ryan, Nate, Brittney, Mitchell, Keith ja Brandon hypättiin siis kahteen autoon ja lähdettiin ajamaan Bangoriin. Buffalo Wild Wings oli niin siisti paikka, sellanen urheiluhenkisesti sisustettu ravintola. Seinät oli täynnä isoja tv-ruutuja mistä tuli jotain vapaaottelua, ihmiset huusi ja oli ihan mukana siinä ottelussa. Nate ja Keith päätti tehdä Wing Challengen, missä on neljä minuuttia aikaa syödä tosi tulisia kanansiipiä (en todellakaan maistanut kuinka tulisia, pystyin ihan haistamaan sen tulisuuden pöydän toiseen päähän :-D). Jos onnistuu syömään kaikki ne siivet, saa ne ilmaseksi, muuten joutuu maksamaan $12. Meidän pöytään tuotiin sellanen punanen vilkkuva valo, ja tarjoilija tuli sekunttikellon kanssa ottamaan aikaa. Teki ihan pahaa kattoa kun pojat teki sitä haastetta, sillä se oli niin tulista että niiden silmät vuos ihan hulluna. Keith luovutti kesken kaiken, mutta Nate suoritti sen haasteen loppuun asti jossain kahdessa minuutissa. Tän jälkeen menin vielä Ryanille kattelemaan leffaa, ja pääsinkin kotiin vasta joskus kahden maissa yöllä.
1. Ry 2. Tyynysotaa 3-4. Buffalo Wild Wings

Tänään oon siivonnut mun huoneen, ja tehnyt vähän kouluhommia jotka on jäänyt rastiin sairastelun takia. Mun loma oli siis tosi onnistunut, joka päivälle riitti jotain kivaa tekemistä, eikä tarttenut istuskella kotona tylsistyneenä. Ihan hullua että kohta starttaa jo toukokuu, 64 päivää vielä täällä jäljellä, ja niin monia kivoja juttuja tiedossa :-)

Cheers, 
Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti